fredag 11. februar 2011

dill og dall

 Jeg syntes at den rosa lille fuglen passet så godt til
orkideèn.

 Gammelt arvegods fra bestemor. 
Dette skapet er fra 1800 tallet.

 Syskrinet fant svigerinna mi på loppemarked 
for kun 50 kr. Jeg er overlykkelig for å få en sånn en i hus.
Jeg har lakkert den og bruker den kun til lys.

 Kunstverket har jeg laget selv.
Flott motiv...

 Denne lampen er gammel. Den har jeg malt og tatt vekk
mønsteret på skjermen og byttet ut med  gavepapir.
Genialt, for da kan jeg bytte når jeg blir lei uten at det koster skjorta :-))

 Gavepapiret som jeg bruker som mønster på 
lampeskjermen!

 Denne har jeg tapesert med papir fra papirhuset på Norway Design.
Jeg elsker retro!

Denne har My-Soon laget i barnehagen.
Er den ikke fiiiin.

1 kommentar:

  1. Usedvanlig nydelig og delikat, Linn!! Så kreativ og flink du er!!!!
    Klem fra Ingvild

    SvarSlett