søndag 21. november 2010

Kjæresten min

Her er kjæresten min Jon. Vi har vært sammen i 1 1/2 år. Han er den mest utroligste mannen jeg har møtt. En bedre kjæreste må man lete lenge lenge lenge etter.
Ikke er han bare kjekk, pen, søt og grei, han er også helt fantastisk på alle måter.
Han;
- er utrolig god venn
- er en fin samtalepartner
- er god til å lytte
- er flink til huslige ting
- er veldig handy (alltid drømt om)
- er trofast
- er til å stole på
- er kjærlig
- er omtenksom
- er god til å kysse
- er en god far og bonusfar
- er utrolig flink til å kjøre bil
- er raus med komplimenter
- har så utrolig fint smil
- er kjempe romantisk
- er konge til å spille gitar
- er superflink til å spille piano 
- er sexy
- støtter det meste av ting jeg gjør
- ler av meg (positivt)
- synes at det er bra at jeg maler hele huset inni og utenpå
- synes at jeg har god smak
- er supportiv
Jeg kan nevne masse masse mer. Jeg er "HAPPY" Jeg elsker Jon!

1 kommentar:

  1. vel, for å si det slik: Der var en grunn til at jeg og Anita alltid sloss om Jon da vi var små..... :)
    Hilsen Eli-Anne
    -den andre rødtoppen på aksla :-)

    SvarSlett